1px natančno Digitalni marketing E-mail marketing je tudi digitalni marketing, čeprav se nam zdi staromoden

E-mail marketing je tudi digitalni marketing, čeprav se nam zdi staromoden

Ko se gre za digitalni marketing, se vedno najprej pomisli na družbena omrežja in oglase na Googlu. Pa vendar je tudi e-mail marketing tisti ki lahko z e-poštno kampanjo doseže velik donos na vložek. Namreč ta je pošta pride naravnost svoje bralnik brez algoritmov ki po navadi skrijejo objave.

E-mail marketing je tudi digitalni marketing, čeprav se nam zdi staromoden

Verjeli ali ne ampak e pošto še vedno berejo ljudje vsak dan, predvsem zaradi dela, računov in nakupovanja. Razlika je edina ta da se je spremenil način kaj danes pričakujejo od sporočil. Vsekakor so splošne ponudbe postale dolgočasne, ampak zato bolj pritegnejo tista sporočila ki imajo osebno prilagojene informacije, jasne koristi, ne glede na to ali gre za akcijo popuste ali novosti in pa tudi kratke zgodbe ki povežejo blagovno znamko s bralca. Tako podjetja ki še vedno uporabljajo e pošto, masovna in brez filtra, lahko te hitro pristanejo v spamu, tisti ki pa vlagajo v personalizacijo in gradijo bazo ljudi, pa njihova sporočila dejansko pričakujejo. Pomembno je da že zgodaj začnemo zbirati kontakte, seveda je zakonito in z soglasjem. Pa naj bo to prijava na spletni strani ali le brezplačen vodič, lahko pa tudi popust ob prijavi. Danes je kar nekaj različnih platform, ki se uporabljajo za e-mail marketing. Prav tako pa je dobro da se naredi neka segmentacija in da ne pošiljamo vsemu vsega. Zato je dobro da ločimo kupce od potencialnih kupcev, kot tudi redne bralce od novih prijav. Vsebina v e mailu, pa mora biti kratka jasna in z močnim naslovom, predvsem pa je pomembno da je v ospredju bralec in ne podjetja. Potrebno je preprečiti da maili pristajajo v spemu zato je morda ta oblika, ki zajema digitalni marketing za e-poštne kampanje in personalizacijo morda bolj težavna. Zato je potrebno da se uporabi preverjeno platformo in ne pošilja direktno zasebnega maila, prav tako da se vključi možnost odjave saj s tem povečamo zaupanje, predvsem pa je pomembno da ne kupujemo e-mail baz saj je to najhitrejša pot v blokado računa.

Namreč e-pošta še vedno ni samostojen kanal, ampak zelo dobro deluje ko je povezana še z ostalimi elementi, ki jo digitalni marketing ima.