izdelava spletnih strani

Izdelava spletnih strani

Izdelava spletnih strani mora temeljiti na jasni viziji, kaj je cilj določene spletne strani. Če se pri izdelavi spletne strani ne določi cilja in s tem poti, kako se bo ta cilj dosegel, potem bo spletna stran že s svojo zasnovo omejevala možnosti. Da bi podjetja dobila spletno stran, kot jo potrebujejo za svoje poslovanje, je potrebno, da izberejo dobrega ponudnika in morda še bolj, da sodelujejo pri izdelavi, celo v taki meri, da delovanju spletne strani prilagodijo tudi “offline” procese.

Nasveti podjetnikom za izdelavo spletnih strani

Nasveti za izdelavo spletne strani niso navodila, kako spletno stran izdelati, temveč napotki oz. usmeritve, ki jih lastniki lahko upoštevajo, da si ustvarijo jasno vizijo, kako bo poslovanje s spletno stranjo potekalo. Namen je, da pred začetkom izdelave spletne strani jasno opredelijo cilj in pot, kako bodo s spletno stranjo ta cilj dosegali.

Kaj je cilj, ki ga s spletno stranjo želite doseči

Spletna stran je pogosto sama sebi namen, dokler podjetniki ne slišijo od koga v niši, da s spletno stranjo pridobiva stranke. Takrat, ko je že nekoliko pozno, se začno ukvarjati s tem, kateri oglasi se splačajo in kako priti višje v Google iskalniku.

Vsako podjetje in popolnoma vsaka dejavnost lahko s pomočjo spleta pridobiva stranke. Tudi če podjetje ne prodaja po spletu in je njegova dejavnost 100% offline, pa so njegova stranke uporabniki interneta, ki svoje nakupne odločitve sprejemajo tudi s pomočjo spleta.

Kaj je torej cilj spletne strani, ki jo želite izdelati? Spletna prodaja, pridobivanje povpraševanj, bralcev, informiranje, …

Kako boste pridobivali obiskovalce spletne strani

Ni dovolj zgolj to da na spletno stran dobite dovolj visoko količino obiskovalcev. To pravzaprav niti ni pomembno. Kar je pomembno, je, da na spletno stran pridobivate tiste uporabnike, ki so pripravljeni narediti tisto, kar ste določili za cilj. Vir prometa in cilj spletne strani morata biti tako zelo dobro usklajena. Bolje je pridobivati manj pravih uporabnikov, kot večjo število takih, ki niso povezani s ciljem.

Najpogostejši viri prometa spletnih strani so:

  • Direkten (vpiše vašo domeno v google)
  • Organski promet (google iskanje)
  • Plačan promet oz. paid search (google search oglasi)
  • Social (Facebook, twitter, ..)
  • Napotitve (spletne strani, ki napotujejo uporabnike na vašo spletno stran)
  • E-pošta

Vsak od teh virov prometa je primeren za vsak posel. Pomembno je, kako v vsakega od teh virov umestiti vsebino, ki bo nagovorila in pripeljala prave uporabnike. To zahteva neko strategijo, ki jo podjetja sama večinoma ne morejo izdelati, da bi bila maksimalno učinkovita.

Kako boste pomagali svojim potencialnim strankam

To vprašanje je pomembno, ker je vsebina, ki pomaga uporabnikom zanje zanimiva. Če je zanimiva in uporabna pa pomeni, da bo uporabnike pripeljala na vašo spletno stran in jim dala, kar so iskali, kar pomeni, da jo bodo prebirali in delili. Namen te vsebine ni, da podjetje pomaga kar tako. Pomembno je, da se uporabnost vsebine in produkt / storitev podjetja povezujeta. Do ene točke si uporabniki tako lahko pomagajo z vsebino, a od tam dalje pa za to da dosežejo kar želijo, potrebujejo storitev / produkt podjetja.

Napredne spletne strani

Izdelava spletne strani je lahko tudi priložnost, da si podjetniki odgovorijo na določena vprašanja in se nekoliko izobrazijo o spletnem poslovanju in podjetje tudi usmerijo v smer, ki ga bo povezovala s spletom.

Za izdelavo spletne strani tako lahko najamejo podjetje, ki bo zgolj izdelalo spletno stran, lahko pa najamejo nekoga, ki bo združil offline in online procese in aktiviral dejavnosti, ki jih to podjetje potrebuje za delovanje na spletu.

Pridobite več informacij

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja