Vsako leto pride čas za promocijska darila in kot direktor sem prav vesel, da lahko ta promocijska darila izberem in podarim svojim strankam.
Promocijska darila so odličen način za promocijo vašega podjetja, blagovne znamke ali izdelka. Vendar pa je pomembno, da darila podarjate ciljni skupini, ki bo najbolj cenila vašo pozornost in se vam zanjo zahvalila z dolgoročno zvestobo.
Vedno dobro premislim, kateri kandidati so primerni za promocijska darila in tako gledam predvsem na to:
- Stranke: Najbolj očitna ciljna skupina za promocijska darila so vaše stranke. Darilo kot znak pozornosti lahko okrepi vaš odnos z vašimi strankami, jih spodbudi k večjemu nakupu ali pa jih spomni na vaše podjetje. Pri izbiri darila je pomembno, da se držite ciljne skupine strank, na primer če vaša stranka večinoma sodeluje z vašim podjetjem prek spleta, potem bi bilo smiselno podariti digitalno darilo.
- Potencialne stranke: Promocijska darila so odličen način, da pritegnete pozornost potencialnih strank. Darila lahko uporabite na dogodkih, sejmih ali drugih priložnostih za mreženje, kjer lahko pritegnete pozornost ljudi, ki so zainteresirani za vašo panogo ali izdelek. Darila naj bodo privlačna in uporabna, da boste lažje pritegnili pozornost in vzbudili zanimanje.
- Zaposleni: Promocijska darila niso namenjena samo strankam, ampak tudi vašim zaposlenim. Lahko jih uporabite kot nagrado za doseganje ciljev, kot znak zahvale za trdo delo ali kot darilo ob posebnih priložnostih, kot so rojstni dnevi ali obletnice. Darila lahko tudi izboljšajo pripadnost vašim zaposlenim in povečajo njihovo zadovoljstvo na delovnem mestu.
- Poslovni partnerji: Promocijska darila lahko uporabite tudi za vzpostavljanje dobrih odnosov s poslovnimi partnerji. Darilo kot znak pozornosti lahko okrepi vaš odnos s partnerji, jih spodbudi k nadaljnjemu sodelovanju in poveča možnosti za prihodnje posle.
- Družbene skupine: Promocijska darila lahko uporabite tudi za podporo družbenim skupinam, ki so vam blizu.
Ko pride čas za promocijska darila, nekatera podarim na skupni večerji, to se tiče predvsem mojih zaposlenih, druga pa podarim tako, da stranke in partnerje obiščem osebno. To je čas, ko zelo uživam in nikoli mi ni iblo težko dati daril, ker sem se dobro zavedam, da sem uspešen tudi po njihovi zaslugi.