Ne pozabite vključiti železo v svojo prehrano

Železo je mineral, ki je nujno potreben za življenje. Prisoten je v vsaki živi celici in potreben za proizvodnjo hemoglobina – glavna sestavina rdečih krvnih celic.

Železo ima tri glavne funkcije v telesu:

Otroška hrana z železom

  • pomaga pri transportu in skladiščenju kisika,
  • pomaga pri proizvodnji energije in celičnem dihanju,
  • krepi imunski sistem, saj pomaga pri proizvodnji belih krvnih telesc za boj proti bakterijam.

Ženske potrebujejo več železa kot moški , eden izmed glavnih razlogov je menstruacija. Tudi nosečnice potrebujejo večjo količino železa, da bi zadovoljile potrebe otroka, posteljice in sebe. Pomanjkanje železa v nosečnosti lahko vodi do anemije. Ocenjujejo, da vsaj 10 % vseh žensk zahodnega sveta trpi zaradi anemije. Pomanjkanje železa grozi tudi ljudem z dieto, vegetarijancem in športnikom. Naravni viri železa so jetra, rdeče meso, beli fižol, piščanec, brokoli, fižol, krompir …

Naše telo potrebuje zadostne količine vitamina C za boljšo absorpcijo železa. Nekatera živila (mleko, sir, pravi čaj) pa lahko ovirajo absorpcijo, zato jih ne uživajte ob istem času kot hrano bogato z železom. Nosečnice pa lahko uživajo prehransko dopolnilo, da si zagotovijo zadostne količine tega minerala.

Ko izbirate živila, ki bodo del vašega vsakdanjega jedilnika, torej ne pozabite biti pozorni tudi na to, koliko železa določena živila vsebujejo. Da pa vam ne bo potrebno posegati po dragih, predvsem pa ne naravnih metodah dodatkov, pa lahko preverite seznam živil z visoko vsebnostjo žele s klikom na povezavo do strani ekoplaza.si

Hrana bogata z železom

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eighteen − seven =

CommentLuv badge
Posted by: Jole on

Tags: , ,